RIE - Lightbox (Venobox) - vbox-title mehrsprachig

2 years 6 months ago - 2 years 6 months ago #10210 by valle90
Hallo Viktor,

ich verwende jetzt auch RIE auf meiner Seite. Nun will ich bekanntlich meine Seiten einwandfrei mehrsprachig umsetzen.
Deshalb meine Frage kann ich für vbox-title eine Überschrift in mehreren Sprachen verwenden? Wenn ja wie?
Kann ich in der *.txt wo ich die Bildeigenschaften definiere auch Sprachvariablen verwenden?
Standardmäßig wird ja der Titel des hochgeladenen Bilds verwendet. Danke!

Gruß

Valentin

2 years 6 months ago #10214 by Vitja
Please login to view the response. Attention: You need a valid subscription to activate an account.

Kubik-Rubik Joomla! Extensions

Please support my work with a review in the Joomla! Extensions Directory: extensions.joomla.org/profile/profile/details/61997
The following user(s) said Thank You: valle90
2 years 6 months ago - 2 years 6 months ago #10230 by valle90
Please login to view the response. Attention: You need a valid subscription to activate an account.
The following user(s) said Thank You: Vitja
2 years 6 months ago #10232 by Vitja

Please support my work with a review in the Joomla! Extensions Directory: extensions.joomla.org/profile/profile/details/61997
2 years 6 months ago - 2 years 6 months ago #10235 by valle90
2 years 6 months ago #10237 by Vitja

2 years 6 months ago - 2 years 6 months ago #10239 by valle90
2 years 6 months ago #10241 by valle90
The following user(s) said Thank You: Vitja
Time to create page: 0.161 seconds